KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

5/07/2006

IHQ KYSELY ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

OLIN AIVA ONNESSANI KU LÖYSIN VILLUSKAN PLOKISTA (kattokaa linkki tuolta reunasta) TÄLLASEN NII HALUSIN TIETTY TÄYTTÄÄ SEN ITEKKI,,, sit VERTAILIN VILLUSKAN JA MUN VASTAUXIII,,, SELVIS ET OLLAAN AIKA SAMIXIIIII *^___^* ♥

[ ] Minulla on silmälasit.
[x] Olen blondi. (SIIS TIETTY LOLXZZ;,,)
[x] Tiedän ainakin yhden kaimani.
[ ] Tiedän, missä on Kälviä.
[x] Olen kaksikielinen.
[x] Olen riippuvainen netistä.
[x] Olen riippuvainen huulirasvasta. (JA HUULIRASVAN OSTAMISESTA)
[x] Olen riippuvainen. (huulirasvasta ^^ ja vähä netistä ja joskus KARKISTA)
[ ] Olen ainoa lapsi.
[ ] Minulla on villakoiria sänkyni alla. (NO HYI *********)
[x] Asun omassa kämpässä. (MUT SE ON ÄIDIN LOLZZ)
[ ] Asun opiskelija-asuntolassa.
[x] Seurustelen. (JOOO MUN POIKKIS O NIIN KAWAIIIIIIIIIII *::::___*)
[x] Olen ainakin yhden bändin suuri fani. (SIIS DAAAAAAAAAAAAAAAA JIIPOP <3<3<3)
[x] Olen lukenut kaikki Harry Potter -kirjat.
[x] Mielestäni Johnny Depp on ihana.
[x] Inhoan hernekeittoa. (ANU TYKKÄÄÄÄ HYI HELVE**********!11111111)
[x] Syvästi inhoan hernekeittoa.
[ ] Inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Syvästi inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Seuraan Kauniita ja rohkeita.
[x] Olen mielestäsi kaunis. (NÄIN VIIME YÖNÄ UNTA MIS OLIN SELLASES PÄÄSYKOKEES YHTEEN KOULUUN. SIT SIÄ PÄÄSYKOKEEES PITI PIIRTÄÄ MAAILMAN KAUNEIN IHMINEN NII MÄ MIETIN HETKEN JA PIIRSIN ITTENI!11)
[ ] Olen pitkävihainen.
[ ] Olen lahjoittanut rahaa johonkin keräykseen viimeisen kuukauden aikana. (NO HYI XD)
[x] Minulla on oma huone. (SE ON VAALEENPUNANEN JA RAXUTAN SITÄ <3<33<>)
[ ] Omistan MicMacin tai Miss Sixtyn vaatteita. (NO EN MUT MUL O YHET STOCKERIN FARKUT,,, LASKETTAISKOHAN NE,,)
[ ] Omistan lökäpöksyt.
[ ] Olen rokkari.
[ ] Olen poppari.
[ ] Olen hoppari.
[ ] Olen punkkari.
[ ] Olen hippi.
[x] Seuraan muotia. (NO EN JAXA PUKEUTUU SILLEE MUT TYXIN MUODIST KYL)
[x] Meikkaan.
[ ] Olen vm. -87 tai vanhempi.
[ ] Minulla on lävistyksiä. (OLI KORVIS MUUTAMA MUT EN DIGANNU NII ANNOIN KASVAA)
[ ] Minulla on tatuointi.
[x] Pidän Antti Tuiskusta. (HIHI EN MUUTE TIETENKÄÄ MUT POIKKIS PAKOTTI LAITTAA XDXDX NII VARMAA,,)
[x] Pidän lapsista. (MULLA MEINAS TÄNÄÄ TULLA YX,,)
[x] Tiedän, mikä minusta tulee isona. (SELLANE JOKU MIKÄ MYY VAATTEITA)
[x] Olin viime kesänä kesätöissä.
[ ] Olen käynyt Hartwall-areenalla.
[ ] Asun pääkaupunkiseudulla.
[x] Olen ratsastanut hevosella. (MUL ON OLLU HEVONE,,,)
[x] Pidän saunomisesta.
[x] Olen käynyt tänään suihkussa. (JOKA PÄIVÄ!!1) DAAAAAAAA
[ ] Mielestäni jätkän pitäisi käydä mieluummin armeija kuin sivari..
[x] Olen tyytyväinen nimeeni. (PAITSI ET KAIKKI ULKO MAALAISET LUULEE ET SE ON LIDA XDDXDXDX)
[ ] Osaan lasketella lumilaudalla.
[ ] Minulla on ajokortti.
[ ] Poltan.
[ ] Olen absolutisti.
[x] Vanhempani ovat eronneet.
[x] Kaikki isovanhempani ovat elossa.
[ ] Siellä missä asun, on ainakin yksi R-kioski.
[ ] Kaupungissani on vähintään 20 000 asukasta.
[x] Surffailen jonkun bändin fanisivuilla. (AIKA HARVOIN MUT,,)
[ ] Kuuntelen nyt musiikkia.
[ ] Olen yksin kotona.
[ ] Tunnen ainakin yhden homon.
[x] Olin uutenavuotena selvinpäin. (DAA,,,....)
[ ] Olen käynyt discossa viimeisen puolen vuoden aikana.
[x] Olen riidellyt viimeisen kuukauden aikana.
[ ] Minulla on paljon kavereita. (NO KAIKKI KYL HALUIS OLLA MUN KAVEREIT MUT SATUN OLEEE VÄHÄ NIRSO,,.,,)
[x] Olen onnellinen. (SUPER)
[ ] Olen itkenyt viimeisen 24 tunnin aikana.
[x] Tykkään jäätelöstä. (OON VIIME AIKOINA SYÖNY JOKA PÄIVÄ JÄDEEE O_____O;;)
[ ] Olen lukiossa.
[ ] Onnennumeroni on 5.
[x] Olen ollut ihastunut opettajaani. (OON VIÄKI MUT NE OPET ON KAIKKI MUN EX-OPEJ :<)
[ ] Minulla on sininen hiiri.
[x] Minulla on musta koira.
[ ] En tiedä, onko minulla hiirtä tai koiraa.
[x] En aina jaksa tehdä läksyjäni.
[x] Todistuksessa minulla oli käytös 10. (SILLON TÄLLÖN VAA)
[x] Juon monta litraa päivässä.
[x] Pidän maidosta.(MUT VAA RASVATTOMASTA KYLMÄSTÄ)
[ ] Olen allerginen eläimille.
[ ] Olen allerginen ruoka-aineille.
[ ] Minun pitäisi olla nyt koulussa.
[ ] Tämä on tyhmä.
[ ] Ulkona on pimeää.
[x] Pelkään pimeää. (EMMÄ SITÄ PIMEÄÄ MUT KAIKKII HIRVIÖIT JA HENKII,, PYYKKITUVAS VARSINKI)
[ ] Jompikumpi vanhemmistani on kuollut.
[x] Meillä ei ole akvaariota.
[x] Meillä on iso talo. (ÄIDIL ON)
[ ] Asun omakotitalossa.
[x] Asun kerrostalossa. (MUL O PRINSESSAJULISTEIT SEINIL LOL)
[ ] Asun rivitalossa.
[ ] Juon kahvia. (NO HYI HELVETTII!!11)
[ ] Pidän kahvista.
[ ] Tiedän missä on Ähtäri.
[ ] Olen käynyt Ähtärissä.
[x] Ähtäri on kiva paikka. (EN TIÄ OONKO KÄYNY MUT SIÄ ON NIIT ELÄIMII KAIHIHI)
[ ] Asun Ähtärissä.
[ ] Joku tuttuni asuu Ähtärissä.
[ ] Minulla ei ole hölkäsen pöläystäkään missä on Ähtäri.
[x] Meillä on kannettava tietokone. (SIIS DAAA HEI EN SELVIÄIS ILMAN MUN KAWAIII HAGU-CHAN-TANIA!!11)
[x] Ja webkamera! (SIIS KAIKIL IHMISIL ON VEPKÄM,,,,,,m )
[x] En osaa käyttää kahvia. (ÖÖ?)
[ ] Minulla on ankara kasvatus.
[ ] Minulla on duffelitakki.(ON MUT AION MYYDÄ NII SITÄ EI LASKETA älkää kertoko kellekään)
[ ] Ei ole kauniimpaa kuin myrskyn jälkeinen sää...
[ ] Elokuvien "The End"-tekstit ärsyttävät.
[ ] Keittiömme kaapissa on hienoja lautasia.
[ ] Minulla on ulkomaalaiset sukujuuret.
[x] Taulut ovat rumia. (AINAKI JOS EN OO ITE MAALANNu,,, TAI JOS NIIS ON BAMBEJ SAATAN TYKÄTÄ VAIK OLIS MUIDEN MAALAAMII..)
[ ] En ole katsonut ikinä minkään elokuvan lopputekstejä alusta loppuun.
[ ] American Piet ovat hyviä.
[x] Tämä on pisin tekemäni rastikysely. (MUT EN OO IHA VARMA,..)
[ ] Tämä on hölmöin tekemäni rastikysely.
[x] Minulla on digitaalikamera. (SIIS DAA)
[x] Juon teetä. (JOSKUS KU HALUUN OLLA IHQ KAWAII LOLITA-cHAn)
[ ] Vihreä tee on parasta.
[ ] Tykkään Sims-peleistä.
[ ] Minulla on Sims2.
[ ] Olen riippuvainen siitä - pelaan joka päivä.
[x] Ostan jatkuvasti kaikkea rojua.
[x] En ikinä laittaisi jalkaani toppahousuja. (PAITSI JOS NE OLIS HIANOT ESIM LIILAT MIS ON KULTAPALJETTEJ)
[ ] Minulla on rotta.
[x] Olen pitänyt rottaa sylissä.
[x] Rotat ovat inhottavia. (NIIL VOI OLLA HULLUN LINNUN TAUTI!!)
[ ] Minulla on kiire.
[ ] Muut ovat nukkumassa.
[ ] Olen aamuvirkku.
[x] Eipäs kun iltavirkku.
[ ] Minusta ei saa kaunista tekemälläkään.
[x] Minua on sanottu kauniiksi (ANU AINA SANOOOOOOOO ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^) ♥
[ ] Vatsani on kipeä.
[ ] En aio mennä tänään kouluun.
[ ] Säälikää mua!
[x] Minulla on veli ja sisko.
[x] Olen keskimmäinen lapsi. (TAI NIINX PUOLIX KESKIMMÄINEN
[x] Hahaa, mulla on pikkusisko! (PARI)
[ ] Serkkuja minulla on yli 20.
[x] En tiedä montako pikkuserkkua minulla on.
[X] Mutta sen voin sanoa että paljon.
[ ] Minulla ei ole ystäviä, ei edes kavereita, olen onneton!
[ ] Pidän äidinkielestä.
[X] Olen hyvä äidinkielessä. (VARSINKI YHDYS SANOIS)
[X] Huomasin tässä jo monta kieliopillista virhettä. (ÄIDIN KIELI KAI KIRJOTETAAN ERIXEEN?? o___O)
[ ] Olen puhunut tänään puhelimessa. (MÄ OON NORMAALI JA TEXTAAN DAA)
[x] Olen kiva.
[x] Olen varmasti.
[ ] Äläkä väitä vastaan. (VÄITÄ VAA MUT EN USKO)

9 Comments:

  • At 2:03 ip., Blogger valyrayta said…

    kamalan monta samis-rastia! :O

     
  • At 5:13 ip., Blogger valyrayta said…

    en muuten ees hoksannu tota äidin kieli virhettä. vähäks nolo.

     
  • At 9:37 ap., Blogger KASKINEN said…

    ROLF!!!!!1!1!! WUU LET TE DOOKS AUT; ROLF ROLF ROLF!!!!!!!11!1! Kawaii IIDa-CHAn !!! laavv juu!!!!

     
  • At 9:39 ap., Blogger KASKINEN said…

    DXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXD
    KAWAII JUOKSUTUS CHAN; ROLF ROLF ROLF!!! XD

     
  • At 9:42 ap., Blogger KASKINEN said…

    TÄÄ OLIN SIIS MÄ ANU KAWAII, ROLF ROLF!!!!!!!!111!!!!!!1!!! rolf.......


    hihihih. XD kawaii!!!!

     
  • At 9:45 ap., Blogger KASKINEN said…

    LAV JUUUUUUUU TYYYYYYYY!!111111111111111 <3<33<3< KawAii aNu-ChaN111 oot niiin RebEl *rofl**

     
  • At 9:46 ap., Blogger KASKINEN said…

    me vaan TSÄTTÄILLÄÄN TÄÄLLLÄÄ viak me voitais kans puhuu meses tai gALtSuS XDXDXDD daaaaa~~~~ ne???

     
  • At 9:49 ap., Blogger KASKINEN said…

    HAAAIIIIIIIII!!!!! MUT OON NIIQ NII KAWAII KU NÄYTTÄÄ SUOSITULT............. KU SIIZ OIKEESTI ME OLLAA NII *TUN HYLKIÖIT, SIIZ, ET PITÄÄ ESITTÄÄ, MIKÄÄ EI TUNNU ENÄÄ MILTÄÄÄ............. ROLFFIKKAA SIIZ............

     
  • At 5:35 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Kamala blogi kertakaikkiaan. Aika teiniX pissis touhua.

     

Lähetä kommentti

<< Home