KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

8/13/2008

nicotine & BACTERIAZZZZZZZZZZZZ



KASKINEN SUPERYLIHYVÄBLOG REVIVAL!!!!!!!! GO GO!!!

Summer story of mine:
Ennen ku kesä alko nii lensin Bremeniin. Sit menin sielt junalla Amsterdamiin. Siel kävin pannukakkupaikas ja hammasharjakaupas. Sit menin yhtee kirkko yökerhoon ja siel oli tosi lyhyt nekru joka rakastu muhun mut mä en oikee rakastunu siihen mut se maxxo mulle heinekeniä. No kumminki sit tapasin yhden lontoolaisen tyypin ja hengailin sen ja sen kavereiden kaa. Sit tapasin sen kans toisena päivänä ku olin ollu eka kasvitieteellises puutarhas nii sit me syötii sillileipii ja meinattii mennä van gogh museoon mut se oli kiinni nii mentiin kaljalle. sit kumminki niin olin sille vähä kyrpiiiintynyyy niin sit olin vaa yxi puistos nii yx joku aasialaine rullaluistelija kyylää mua koko aika nii sanoin sille:

EI TARVI KYYLÄÄ!!! nii se oli vaa "sori sori sori en tarkottanu sillee" nii sit juttelin sen kaa ja sanoin ettei mul oo mitää yösijaa nii se sano et se voi potkii sen isosiskon ulos nii voin nukkuu niillä. sit me pelattii jalkkizt ja näytettii temppuja ja syötii nepalilaist ruokaa (SE OLI NEPALILAINE JA SÖI KÄSIN!!!!!!!). nii sit kumminki en ny halunnu nussii sitä nii sit menin sen yhen lontoolaisen luo yöx ja sitte menin pariisiin.

pariisis oli aika tylsää mut silti iha kivaa. sit menin neverssiin ja siel me kierreltii yxien tyyppien kaa viinitilal ja ulkoilutettii yhtä koiraa ja syötii vitusti vuohenjuustoo ja juotiin aperitiivej. sitte menin lyoniin nii se oli ihq mut sit menin marseilleen ja sit menin nizzaaan ja sit menin yöjunal veneziaan.

tapasin venezias mun iskän. en digannu hirveesti venezziast... sit olin vaa venezias niinku: nojaa en jaxa jääädä tänne nii pitäizkö mun mennä junal roomaa vai milanoon. sit olin: nojaa vois mennä milanoon. nii sit menin sinne. sit löysin yhen hostellin. siel oli pieni mopsi koira diablo.

siel oli kans yx texaslaine tyttö jonka kaa me mentii kattoo just kaikkee duomoo ja tollazt. aattelin et jos tekis itsemurhan nii oikeestaa milanon duomo olis paras paikka hypätä just tiäx sillee.

sit me mentii syömää kreppej toiselle puolel kaupunkii ku siel oli yx paras paikka. mut sit bussis oli yx poika jol oli GOOD BUSH - BAD BUSH paita (good bush kohdal oli niinq kuva naisen ala pää karvotuxest ja bad bush kohdal niinku GEORGE DABÖJUU BusHiZt) ja se puhu enkkuu yhen kaa. me mietittii et mistköhä noi on kotosin ku ne puhuu enkkuu nii sit mä arvasin et se blondi olis venäläine. se texaslaine arvas jotai iha muuta. no kumminki sit me kysyttii niilt nii toine oli saksalaine ja toine italialaine. nii sit se saksalaine kerto meille jostai hyvizzt paikoist mis voi bilettttäää / ryypätä nii se anto kans sen puh nron et voitais mennä myöhemmi sen kaa. me syötii sit kreppej ne oli maailman parhait sit ruvettii ettii sitä ihme paikaka mis se saxalaine olis. nii se oli joku ihme aukio paikka Mikä oli TÄYNNÄ KAIKKII ITALIALAISII JOTKA KAIKKI RYYPPÄZZZZZ!!!!!! mut oli siä kans jotai muun maalasii niinku esim jotai saxxxalaisii ja espanjalaisiiii ja amerikkalaisiiki vähä. no kumminki. en jaxa kirjottaa enempää mut osa 2 TULEE PIAN SIT KU JAXAN KIRJOTTAA!!!!!!! SE SISÄLTÄÄ MM. KERTOMUXIA BULGAARIASTA, roomasta, donitsipojasta, banaanivenepojasta, hylkeestä, ja kazakstanilaisesta jolla oli pieni kyrpä. MALTTAKAA ODOTTAA!!!!!!!






sit vä
hÄ NYKYISIÄ TUNNELMIA::::

oon töis salos ravintolas et jos joku haluu nii tulkaa sinne syömää en sano nytte ravintolan nimee koska muute jos joku googlaa nii sen ravintolan kohal tulis tää blogi mis puhutaan kazakstanlaisten kikkeleist. nii six en kerro mut jos haluutte syyä ilmasex lounasta nii SANOKAA VAAN NIIN SANON SEN NIMEN!!!!!

nii oon tehny tosi paljo töit tyylii asunu siel ravintolas. siel on yx vakiospuge jolle aion ostaa värityskirjan.

sit nyt mul on vapaata nii mul on yli tylsää. makaaaaan vaa riippumatozzzz poltan rööögiiiiii ja kuuntelen bloc partyä------- I STILL FEEL YOU AND THE TASTE OF CIGAREEE-EE-EEE--ETTS!!!!!!!!!!!! ja tietty aattelen italiaaaaanoo johon oon ihaztunu......... :( NYYYYH SÄD STOORYYY KERRON SIITKI! toisel kertaa!!!!!!!! ja toivoisin et mun kummisedän vaimo lähtis mun kaa tanssii ja ryyppää mut me käytii jo lauantaina eikä mun kummi setä tykkää kovin paljoo aina hoitaa vauvaa ku sen vaimo bilettää siis kummisedän vaimo ei vauvan vaimo ku vauval ei oo vaimoo ku se on vauva ja sitäpaizzz tyttö ettei se varmaa isonakaa saa aiva oikeet vaimoo ku tyttö ja tyttö ei sillee vissii voi mennä naimisii ne voi vaa rekisteröidä parisuhteensa mut sit se olis vähä niinku feikkivaimo tajuuttexxxx


no kumminki mul on kans tietty anuu ikävä. ja mulle tulee sitä vituzzzti enemmä ikävä ku lähen OUT OF THISSS COUNTRY ainaki puolex vuodexxx,, vois tulla takas YOKIRJOTUXIA VARTE KEVÄÄLLÄ käyn nettilukios jotai kurssssej ja matkustelen SWEEET EN TUU VITTU JOULUXKAA KOTIIIIII!!!!!!!!!!!!! she came home for christmas ---- NOT!!!!!!!! HÄÄHÄÄHÄHÄÄHÄHÄÄHÄHÄÄHÄÄH!!!!!!!!!!!!!!


mut lähetän anulle jonku hammasharjan lahjaxx tai jotai HÄÄHÄHÄÄH


ottex te jo kirjotatnu joulu pukil???? HOROT!!!!!!!!!!?????


JA KANS YX JUTTU: AJATTELIN TÄNÄÄ MENNÄ TURKUU RYYPPÄÄÄÄÄÄÄÄ MUT SIT SAIN TIETÄÄ ET MUN VELJEL JA KAIKIL MUILKI JOTKA SIEL TUNNEN NIIN ON HIMONA TÄITÄ: NII KIVA NYT EN VOI NUKKUU NIIL KU SAISIN TÄITÄ JOTEN EN MENNYKKÄÄ. NII NYT MUL ON VITUN TYLSÄÄ KU OON SELLASEL TUULEL ET VIHAAN KAIKKEE ... niiiiinku audrey tiffany elokuvazzz vittu mean redzzz. nii pitää visssssii vaa mennä nukkkuu. ku huomen on aina kivempi!!!!!!!!!!