KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

8/22/2006

kesä&tramboliini&kakka&pissa


rocks??



oltii tänää sälli camping leirintä alueen jätti trampoliinil hybbiis. siel oli yx 4 vuotias poika jonka nimi oli tuomas. tuomas ihmetteli ku anu hyppi pikkareil. sit se ihmetteli kans sitä et mä ja anu koko ajan naurettiin. se osas tehdä voltin. ja juoda letkusta. hyvä poika, sen mä kuulkaas sanon.

















mul on onkelmaa q mä pelkään ja musta tuntuu etten voi juoda teetä illalla ku pelkään et en saa nukuttua ku tees on kofeiinia? niin mä yleensä joudun juomaan kuumaa mehua. paitsi tänään, tänään uskallan juoda teetä.
voin joskus ruveta vapiseen jos juon paljon koka kolaa putkeen.....

mun ompelu konees on lapsi lukko ja mun täytyy juoda kuumaa mehua iltasin koska tee on mulle liian rankkista. NIIN MIX HELWETIS MÄ OON WAA MEIDÄN LUOKAN VANHIN????? ja muutenki ikä loppu TÄYTÄN TÄNÖ VUONNA 17!!!! SIINÄ TEILLE JOTAIN MIETITTÄVÄÄÄ..... vois ruveta säästään botox ruiskeisiin....

oon jopa wanhempi ku anu..

WAAN HUOMENNA KAIKKI ON PAREMMIN!!!?

3 Comments:

  • At 10:36 ip., Blogger KASKINEN said…

    Mäki vaan ihan ikäloppu :,(!!!!!!!!!! Ja huomenna me ollaa vaa viä vanhempia......... AIKA LOPPUUUUUUUUUUUUUUUU

     
  • At 10:37 ip., Blogger KASKINEN said…

    JA RAHAT LOLZ DXDXDXDXXDXDXDXXDXDX

    (nolo)

     
  • At 7:10 ip., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    No joo oot kyl liian vanha. Niin se aika kuluu. Onneks Anu on ihan kuosis.

    Mut raha ei lopu koskaan.

     

Lähetä kommentti

<< Home