KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

12/03/2006

bileet ohi

nyt pieni valitusvirsi

iida: MITÄ TEEN KUN TYKKÄÄN HIRVEÄSTI JUOSTA MUTTA OON HUOMANNU ETTÄ MUN (sääri)LIHAKSET KASVAA SIITÄ JA HALAISIN LAIHAT SÄÄRET??? EN HALUA LUOPUA JUOKSEMISESTA................. EN MYÖSKÄÄN HALUA LÄSKIPOIJUSÄÄRIÄ!!!!!

anu: mitä mä teen kun mulla on kolme näppyä! yks on näkyvällä paikalla mulla on sairas finni leuassa!!!!!11 YKS JOKU outo näppy on mun mahassa ja yks pieni huomaamaton mun kantapäässä mutta kaikkia niitä voi joskus kutittaa varsinkin se finni on sairas se on ollu siinä pian viikon karsseeta

iida: toisilla on niitä näppyjä vähän enemmänkin.... ja juurikasvua................ ja KASVAVAT POIJUSÄÄRET............................

anu: miten kaunis oletkaan kalleimpani miten kaunis on katseesi en huomaa poijusääriäsi vain silmäsi nään sillä niin kaunis on katseesi

iida: kuin faraon valjakon tamma olet silmissäni kalleimpani





(ollan vähän plagioitu laulujen laulua)

HUOM! älkää luulko että oleemme läskisääri finninaamoja!!!!!!!! iidan säärissä ei ole huomattavaa vikaa ja anun pikkuruinen näppy varmasti katoaa pian..

1 Comments:

  • At 12:08 ap., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Poijusääret on seksikkäät.

    Mut puolentoistlitran- pepsimaksipullo-sääret on oikein tylsii. Semmoset saa jos ei käy lenkil.

     

Lähetä kommentti

<< Home