KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

6/09/2007

pohjanmaalais saaristolainen sairaskertomus

höh ei tuo kuva näytä nii härskiltä ku piti..... Mut tää on silti aikamoinen marttyyrijuttu! ei viime vaan sitä edellis perjantaina, luulen että se oli 1 kesäkuuta niin tapahTui Niin että mä hypin trampoliinilla ja kuului ruts ja sit mun nilkka tuli tosi kipeeks.. sit se oli kipee pari päivää etten voinu kävellä ja jouduin olla menemättä yhtii mun kaverin ylioppilasajuhlii mikä oli YLKKÄNOLOO
sit ei se enää ollu nii kipee mut aina vaa oli viä turvoksis joskus jonku ajan pääst'ä nii sit ne sano et mun pitää mennä lääkärii.. Sit mä soitin niille yx päivä ja kysyin et pitääkö mun tulla sit se sano joo tuu tänne närpiöö mut sit mä olin vaa hmm emmä taida päästä nii se oli vaa KYLLÄ SÄ PÄÄSET (puol hurri eipuhu suomee)
sit mä menin seuraavana päivänä ja yks siinä sano et etsä pääse... sit mä olin vaa et kiva ja menin pois ja ostin vähä karkkia ja varauduin odottamaan n. kolme h et pääsisin bussilla kotii-.
mut sit äiti soitti mulle ja sai kuulle ettei ne päästäny mua ja suuttui ja soitti niille ja häjyili nii sit ne sanoiki et joo saa tulla ssit mä menin nii ne laittoi tuki siteen (varmaan vaan sen takia et musta tuntuis et ne olis tehny jotain) se on RRRRUMA mut tuo jalka siellä alla näyttää niinku se oilis ruvennu mädäntymään... nii en tiä kumpi on pahempi...
MUT ite ainaki annan ittelleni ihan täydet marttyyripisteet!!!
Aina mukava kertoo omasta marttyriydestä ;);););) musta tuntuu niinku mä kirjottaisin sille yhelle mikä oli euroviisuis.. mut se ei varmaa osaa suomee harmi vaa

11 Comments:

  • At 11:51 ip., Anonymous Anonyymi said…

    sepä ikävää...

     
  • At 11:51 ip., Anonymous Anonyymi said…

    anu vuoden marttyyri!!!!!

     
  • At 11:52 ip., Anonymous Anonyymi said…

    kommentoi iida!

     
  • At 11:52 ip., Anonymous Anonyymi said…

    cool cool cool cool cool cool cool cool cooooooooooooooooooooooool

     
  • At 11:57 ip., Anonymous Anonyymi said…

    iida ka tää coolia eikö

    http://www.youtube.com/watch?v=xfsa1P9AxdU

     
  • At 5:10 ip., Blogger KASKINEN said…

    hehehehehehehehhe NUMBER 1 marttyyri..........

    hehe anu meilasin just sulle ylipitkän... heheheh mut unohdin sanoo yhen asian:
    MUN EI TEE YHTÄÄN MIELI ASUU JURVAS!!!! hehehe ei huvittais tulla tänne enää syksyllä,.... halusiin esim muuttaa vassaan tms............ huohhhhhhhh yurva.....

    heheheheh olin närpiös edellis iltana..... näin maailman isoimman tomaatin mut en paljoo muuta.................................................

    risto syö hirveesti kebab burgeria..........................................

    hehehehhe mix toi cool video pitää kattoa??????? oon katt6tonu puolet katon pian puolet................pitäis käydä hautuumaalla kastelees jotain kukkaa ja sit kans..TEHÄ RUOKAA.............................................

    oon aika marttyyri kan sku vissiin teen kaheksan tunnin työpäivää 3,10 euron tuntipalkal... mitä siihen sanot hot girl???????


    heheheh katoin piradezzz elokuvan KAKKOSEN........................ josksu voisin kattoa kolmosen pian...
    hehehehheheheheheh
    mun hammasjutut on yhtä marttyyri ku sun jalka jutut!!!!!!!

    T: IIDAX KISU

     
  • At 5:22 ip., Blogger KASKINEN said…

    hehhee jaa lopus ku se heitti sitä päähän??????

     
  • At 5:35 ip., Blogger KASKINEN said…

    HEI BEIBI KAN S YKS YKKÖS YKÖS MARTTYYRIJUTTU ON KU: menin apteekkkiin ja ostin levolac lääkettä ummetukseen........ sit join sen pullon neljäs päiväs... (REILU YLIANNOS.......) maxo 6 e... arvaa sainko paskottua???? ehkä 2 jänixen PAPANAA

     
  • At 5:53 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Mäki meilasin sulle hani!! Siellä se oooo-oo-n!!! Ei Siit videost tarttenukkaa kattoo ku puolet :D:D:D:D (varattu upptaget-varattu-upptaget) Six se piti kattoo ku se oli SE COOL biisi mitä sä et tienny mitä oon yrittäny selittää......
    Se kolmonen oli viä huonompi ku kakkkone,, katoin se F&Fn kaa mut oli siin yx hauska hönkimisjuttu
    Mix sun pitäis käydä hautuumaalla kastelees jotain kukkaa?? Hyppyyttääkö ne ruumit sua?!?!?!
    HYI HUONO PAZKANNUSLÄÄKE...... Ja HYI KEBABBURGER:::::

     
  • At 11:45 ap., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Anu oot täysin vetävä tukisitees et älä sure. Taattua kaskislaatua. Onks teijä postiosoite kesäl jurva?

     
  • At 1:33 ip., Anonymous Anonyymi said…

    eiku mulla anulla kaskinen

     

Lähetä kommentti

<< Home