KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

8/29/2008

my first lover from kosovo

no elikkäs ku mietittii etmitä olis tapahtunu jos olis menny kosovolaisten luo et olis ehkä ollu niinku mustelmil.. nii se oli ALIARVIOINTIA! mustelmia kaikkialla, polvet ruvilla, pitkät mustat hiukset sellases takus ettei siin muu auttanu ku vetää keittiösakset esiin ja leikata KLIPP pois hienot pitkät mustat hottix hiuxet. voi voi voi.

tänää ibo lähti kosovoo sit, se on soitellu mulle joka toinen sekunti ja hyvä ku se ei osaa enkkuu eikä suomee paitsi selvä ja vittu ja i love you. nii sit puhelimes puhumine on vähä outoa.... HAHAH MOIKATILLEEEEE raptichifsha puspus kiss kiss te doa... PITBULL GRRRRR.... mjau...!! t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t--t-t-te doa!!!!<3<33<3<

haha mut se oli ihana <3<3<3



eli nyt oon vaasas anun kämpil anu lähti jo eile kattottii vaa kyllä jeeves hoitaa ja nukuttiiiii... mmmm.... tänää kävin tääl vaasas hakees ex-koulust 400 e stipendin (JEAHH JEAHH nyt mul on rahaa vaik oonki jo ryypänny viime kuukauden palkan) sit käytiin kahvil ja sillee anun kaa. sit nyt meen äitin poikkixen mökil ku sit mun äiti lähtee bulgaariaan nii sit meen kaskisiin ja teuvalle äitin sijaisexx...

mä ja anu ollaan molemmat tultu hulluix, me ei paljooo enää tajuta mitää. mä oon koko aika aiva vitun hyper. niinku puhun ittelleni enkux koko aika en pysy paikoikllaan 5 sekuntia jne jne. koko aika vaa iha tärinäs. ehkä mun pitäis vaihtaa lääkityzzzt.........

HAHAHHAHA ME VoitaiZZ melkee vaihataa än blogin nimex: kaskisten HUONOA ELÄMÄÄ blogi.

no kumminki nyt meen pazkal ja sitte olympiakiskan edezzt äitin poikkis hakee mut rolfffzz jee tänää nään mun pikkusiskot<33<3<33<3<3 jeah jeahhh ikäväääääää´´