KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

6/14/2007

Cool uni

Näin tällasta unta vähä aikaa sit:
Yx mun wanha camu ajoi kaljarekkaa ja mä sain tulla kyytiin. Tai ei se oikeestaan ajanu sitä vaan siinä oli joku automaattiohjaus ja me saatii vaa istuu siä takana ja se oli vähä niinku asuntoauto ja tietty me saatii nauttia lastia nii paljo ku haluttii.

Sit me kierrettii sen rekan kaa suomea, vietiin lappiin kaikkein huonoimmat tölkit ja ne säilytti niitä ihme alkeellisis olois, jossai puulaatikois pihalla. Ku rekka alko lähestyä pohjanmaata nii mua alko vähä ällöttää se camu ja aattelin et voisin mennä kotii mut sit se camu sano et nyt se menee eurooppaa kiertään. Sit mä aattelin et vau, ilmanen euroopankiertomatka! Eihän rekasta paljoo nää mut silti... Ja menin mukaa.

Jossain vaihees sitä matkaa camu oli muuttunu IsoxiPahaxiSudexi ja se sano et -hyi, siis ei sudet oo koirien kaa sillee... Ku siä oli kans jotai pari koiraihmistä siä rekas sit. Tultii perille johki maahan ja mun piti mennä kauppaa. Huomasin siä jotai pari muutaki suomalaista ja olin niille -Hei mäki oon suomest! Kiva nähä muitaki suomalaisii! Mä tulin kaljarekalla! Mut sit ne oli vaa niinku ei ois muka huomannu mua :,(

Pian lähin jonku koiraihmisen kaa ettiin jotai paikkaa mis kusta. Yritettii ettii sellanen paikka joka ois mahdollisimma syrjäs mut oli vaikee löytää ku siä kaupungilla oli kai jokku karnevaalit. Mut sit löydettii ja aattelin Aah, nii mukavaa nyt kusta..! Sit yritin kusta mut mitää ei vaa tullu.. Sit muistin et aijoo emmävoi kusta ku oon sängys nukkuus!

Jatkettii koiraihmisen kaa matkaa ja pia nähtii autiotalo jonka edessä seisoi IsoPahaSusi muuttuneena Homer Simpsonixi. Homer seisoi siinä portilla ja koiraihmiset seisoi talon portailla ja ne oli just lukees homerille jotain juttua joka sitois sen olemaan ikuisessa selibaatissa. Homer oli iha paisees ja surullise näköne
Ja siihe se loppu

2 Comments:

  • At 4:33 ip., Blogger KASKINEN said…

    HEHEHHEEHEHHEHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 4:36 ip., Blogger KASKINEN said…

    RUOTTIS TUSKI ON RAXEJA EN TIÄ

    heheheh paljon saatte palkkaa siitä ruotti työstä??

    ei se mummo nekru oo mädäntyny vaan...

    -syönn mummojen kaa

    mulle tulee huono tunnelma jurvasta paljo sen takii ku sulle tulee niin huono tunnelma jurvasta ja oot aina tääl vaa DOWN.............babyyyy i feel in love..

    vitun ovela uhri lammas homma

     

Lähetä kommentti

<< Home