KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

9/18/2008

no houlii mouliii

nyt oon sit amsterdamis yxii. vähä paha ku mul ei oo puhelinta tms ollenkaan........ mut kumminki nyt oon delffiinis, se on yx kiva coffee shop ja tääl on ilmane langaton internetti. jea jea!!! mut ongelmana nyt on tosiaan se et mul ei oo sitä shitti kakka puhelint nii en voi soittaa kellekkää kavereille nii oon vaa iha yxi ku en viitti mennä ahdisteleen jaytä töihi koko aika.. ja kanskaan en voi lähtee amsterdamist viä ku mun pitää ensi saada tietää et ottaako flying pig hostelli mut töihin vai ei.. ja kans koska mun pitää hakee mun puhelin täältä poste restantesta.. käyn postis joka päivä sitä kysyys nii se postin ukkeli on aina vaa "no im sorry..." sit oon "well see you tomorrow" nii sit se on: "WE HAVE A DATE!!" se on kiva postimies.

hmmmmm eilen olin yötä hostellis nii tänään en kyl voi olla. yx hostelliyö per viikko on aika maximi. ehkä meen tänää utrechtiin taas kaverin luo yöxx.. jos vaan saan sen jotenki kiinni. .. ja sit pitäis löytää jostai alkomahoolikauppa et saisin sille jekkupullon lahjaxx, sil oli maanantaina synttärit...

ehkä meen kans yhen toisen kaverin luo, seki asuu utrechtis oikeestaan paitsi nyt se on töis ja asuu hevosfarmil ranskas... sen kaverin nimi lausutaan JUPP ja se on mun mielest yli hauskaa...

anywayzzzzzzzzzzzz......... saas nähdä mitä kaikkea tapahtuu!!!!!!! oon tosi ylpee ittsestäni ku oon vähä ryhdistäytyny ja sillee... pesin jopa pyykkej!!!

6 Comments:

  • At 5:41 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Kauheet lukee ku lapset o maailmal. Äitee sydän nii syrjälläsh.

    Keijjo

     
  • At 3:44 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Niimpä keijjo mäki oon vaa suomes iha paisees ja yxi!

    Niijoo me unohdettii ku meidänhän piti jo sillon viedä sille se jekku..Yhyy mäki haluun delffiiniin!!!!!

     
  • At 12:01 ap., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Ottakaas Rojuun yhteyttä, se tarvii sarjakuvaa.

     
  • At 6:54 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Mut ei me pystytä tehä.. Liikaa välimatkaa :'( erikseen tuotetaan vaa paskaa (paitsi jos on ummetus)

     
  • At 8:39 ip., Blogger iida said…

    VOIDAAN TEHÄ SARJIS

    PÄÄ KII ANU POZTI JA MEILI O KEXITTY!!!! ja sehän olis hauskaa teha postisarjiss

     
  • At 10:11 ap., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Huonoo seksii on julkaisun nimi, ainaki ymmärsin. No, seksisarjis ei me koskaa hukkaa.

     

Lähetä kommentti

<< Home