KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

6/22/2007

JUSSIIII

meinin sit kauhajoelle ja menin sit teuvalle ja sit menin kristiinan kautta kaskisiin ja nyt oon sit ollu mummil ja vaaril töis tänään pessy viiteen asti ikkunoita

meinataan vissiin mä ja anu muuttaa vaasaan soittelin eilen asuntovälittäjänaikkosille ja opoille ja muille hemmoille ja unelmoin kokok aika kahvinkeittimestä leivänpaahtimesta jne... hei hei jurva hei hei ötökät! harmi vaan et diggasin tosi paljo lukion opettajista jurvas : ( niitä tulee itku ikävä!! mut kumminki niin jatketaan viäki tota samaa kaxostutkintohommaa mut siirrytään vaa vaasan amixeen... meen maanantaina valkkaaa kämppäääääääääHHHHH millasenottais hmmmmm lällläällllläää me saadaan muuttaa TE ETTEHHH ..jotenki aina kerran vuodes pitää saada vaihtaa kouluu ja asuinpaikkakuntaa eix jeh?? niinku "päivittää" koko homma...heittää pois kamaa (siis tavaroita ei HUUmeita hahahahhahah) ja vannoo ettei täytä kämppää rumilla tavaroil... ja sillee tavata kaikkii uusii ihmisii....esim opettajia...mun sosiaaliset suhteet usein on aika opettajiin rajottuneita... tiättex? oooooooh ainaki siel kämpäs tulee oleen uuni.....

HEHE PRASSAILEN NYT et mun isoveli menee johki pitsamainokseen se ja sen bändi........ sanon sit joskun se tulee telkkaan et mikä mainos ja miten tunnistatee sen: se on sotkunen vähä jack sparrow mut ei yhtä hot ja nuorempi.......

toinen prassailu juttu liittyy marttyyriuteen: MUN ISÄPUOLI JP sai VESIROKON!!!!!!!! se sai sen hildalta 6 v.. se on ollu niin kuningas marttyyri, ei oo suostunu käymään missään viikkoon ei haluu syyä samas ruokapöydäs ettei muilta mee ruokahalu....

hildasta puheenollen niin se pakottaa mua koko aika kertoon tarinoita aina ku oons en kaa me kerrotaan niinku samalla aina toinen kertoo välillä niis tarinois on aina:

AVARUUS
VITUSTI SUKLAATA
KEIJUJA (hilda haluu)
YXSSARVISII (mä haluun)
PISSAA
KAKKAA

oon löytäny itteni ikkunanpesijänä vihdoin ny ku kolmannen talon ikkunoita pesen tänäkesänä... tääon viä jätti vanha puutalo et ikkunoitita on vitusti... mua ei haittaa pestä ikkunoita se on jees, mun mielestä aika cool ku mun tulee mieleen se "olemisen sietämättömän keveyden" tomas hemmo, se oli lääkäri mut sit se pesi ikkunoita niin mustaki tuntuu et oon tosi älykäs ja syvälllinen ku oon vähä niinku se ku pesen ikkunoita... ja kans mulla tulee siitä tomasista mieleen lostin jack ku molemmat on lääkäreitä tiettexte... niin mul on iha kivaa ku hinkkailen ikkunoita..

nyt meen syömään torttua mummin ja vaarin kaa juhlikaa teki vaan jusssiiii rajuxtiiiiHHHH must tuntuu et mul oli viä jotain kirjotettavaa mut en tiä... ei sitä tiä mitä nurkan takana tulee