KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

6/14/2007

RAJU TILITYS

PIENI SALAINEN TILITYS PANKKI..... kans sammalla vastaus anu sun meiliin six niin pitkis.....
TIETTEX MITÄ!??!?!??!?!?? oon tehny viikon kotipalvelus kesätöitä tunripalkalla: 3,2026 e. ELI KOLME EUROA TUNNIS: mitä siihen sanotte??? ONKO LAITONTA EIKÖ??!??!??!?! vituttaa niin vitusti ku oon puhkinu 8 tunnin työpäivää siel laittaanu mummoolle ruokaa ja siivonnu vitun liaksia ja pölysiä kämppiä ja sikasia vessoja ja KOLME EE TUNNIS??? voi pliiiiiis oon tehny kaikki niiden hoitajien työt kuukaudex eteenpäin eikä mulle ees maxeta mitään......ooon niiin downnn et haluun vaan itkee ;((((( slurps räkää

ja viel yks juttu mikä on ollu huonoo mun kesätöis on et oon niinku oppinu juomaan kahvii.................................................. vitun nolooo mut oon tykänny juoda sitä........ hehehhehe anu antaa mulle tupen rapinat..... OON OSTANU TÄNNE JURVAAN PAKETIN KAHVIA ET MITÄ SANOT!??!? LIKAAN MEIDÖN KÄMPÄN SELLASILLA SYNTISILLÄ TUOTTEILLA:.....

voi jeesuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz siizzzz koko maailma kaatuu mun päälle oon niin burn outzzzzzzzzz haluun vaan rääkyy....... ja muuttaa yxin johonki pieneen kämppään mis olis vaan vähä tavaroita eikä mun tarttis vaan hetkeen tehä mitään.........kaikki, MUN KOKO ELÄMÄ tuntuu vaan suoritusputkelt..valoa näkyvis vasta kahen vuoden jälkeen, koska ssiiiiz jos en niinqs oo kuollu siihen mennes niin pidän kyllä sillon välivuoden tai muutaman.........sit haluisin kans sellasen luumunvärisen villatakin syxyx....systerit tuntuuko teistä ikinä tältä???!?!? siizzzzzzzzz............................MUSTA TUNTUU!!!!!!1olin eilen illalla viiiitun monta tuntii hereil ja vaan mietin tätä juzkaaa...... hehehe tekimieli soittaa sellaseen paikkaan mihin nuoret saa tilittääö niiden ongelmizt,,,,mut laitanki nyt vaan blogiin..................hehehehehehehe mut en meinaa kertoo ihan kaikkea esim mun ummetusongelmist... heheheh mut hammasoneglmist voin selvittöö sen verta et tänä iltana vois taas vaihteeeex saada mukavasti nukuttuu koska purentakisko paikattiin............ööööööööööööööööööö tänään niinqqqq

voi jeesuuuzzzzzzzzzz mitä mä teen mihi mä meen kuka saa mun kyyneleet

hehehe olisin saanu kesätöinä enemmän rahaa vaikka mistä työstä.. mulle on 12vuotiasasta asti kyl maksettu viiden euron tuntipalkka .........tai yli..... kuus sain mummilta ja vaarilta viime tai edelliskesänä....AAWWWGggggggghh............

ku lähen täältä jurvasta nyt niin meen varmaan viikonlopux kauhajoelle sit parix päivää teuvalle sit risto lähtee ja mä teen portfolioo himas....siis varmaa äidin luona teuvvalla himas... eniten lomaa muistuttava jaxo mun kesäs.... (COOL BURN OUT GUY).......YOU GOT THE RIGHT YTO PARTYYY... sit niinku kaskisiin varmaan joskus heinäkuun alus ehkä tekeen töitä mummille ja vaari,le ehkä ja sit 7.7 sinne englantiin ja sit siellä jotain rebellausta sit suomeen ja ahvenanmaalle sit kouluun....... sit vuos koulua sit ens kesä työsssäoppimista sit taas vuos koulua...................aaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeesus mä en tiä pitäisk

mun oma mummi mua käski siel hautuumaalla käymään kastelees kukkaa.... daaaaa

Tunnisteet: , ,

6 Comments:

  • At 2:55 ip., Anonymous Anonyymi said…

    VOE BABYH!!!!!!! MULLE TULEE ITKU KU LUEN TÄTÄ BABYHHHHHH......... EHK VOIZ ZOITTAA JONNEKKI JA SANOO ET TÄÄL ON LAITONTA LAPSITYÖVOIMAA:....::::: TAI En tIä..... :(:(:(

     
  • At 2:59 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Mäki kävin hammaslääkäris!!!!! Tarkastuxes....... Sit se löys yhe reiän O.O O.O O.O!!! Mut ze oli nii pieni et se paikkaz sen siinä vaa heti. Mut VÄHÄ säikähdin ku se rupes poraa!!!! Mut se sano et se oli timanttipora <3<3<3<3<3<3 baytsikaväyyväyy!!!!!!!!!!1

     
  • At 7:38 ip., Anonymous Anonyymi said…

    HYI KAHVI HYI HYI HYI!!!!!! Onnex mä tiän ettet voi ostaa kahvinkeitintä sentää... millä sä niiiq sitä keität, pannuz vai?? hyi... oot astunu aikusten maailmaa........

     
  • At 11:40 ip., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Pitää kysyä luottamusmieheltä miten toi palkkaus on mahdollista. Jos ei auta, Työsuojelupiiriin voi valittaa.
    www.tyosuojelu.fi

    "Koululaisille maksettava palkka ilmenee yleensä ko. alan työehtosopimuksesta. Palkat ovat keskimäärin 70 - 90 % alimmasta taulukkopalkasta."

    Kahvi on terveellistä kunhan ei laita sokeria.

     
  • At 9:02 ip., Anonymous Anonyymi said…

    mmm mun pitää vähä yrittää kysellä.....

    hm kahviin sopiiii sokruuhh............
    -vaikk oliski terveellistä niin: NOLOA

     
  • At 1:06 ip., Anonymous Anonyymi said…

    hYI

     

Lähetä kommentti

<< Home