KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

7/01/2007

I<3YOU COOL GUY!!!!!!

HOI OI OI!!!!!!!!!!!!!!!!kesä loma työläiset!!!!!!!!!kaikki me vihataan kärpäsiä!

oon jotenki hirveen ilonen, kelan konttori on ykkös paikka sadesäällä, haluun huovuttaa iglun!!!!! oon ruvennu taas piirtään jotai jutskia!!!!piirustuksia ja jotai lyhyitä sarjixiiki!! kiva ku tekee mieli piirtäää!!! tykkään ku mun systeri kattoo mun piirustuxii ku se tajuu niitä,,se korvaa mulle anua-.----------- ku anu on ny viäki ruottis!ja sit pian mä lähen englantiin (ku siskol oli rippijuhlat tänää niin vieraat kerto et siä oli ollu jotai pommi juttuja!!!!!!!!hehe meidän perhe ei olllu kuullukaan ku kuka daa jaxaa kattoo telkkariii kesäl tai paljoo muutenkaa paitsi just tänää kattoin deeeveeedeeltä 7 jaksoa jotai ihme 'allo 'allo juttua se oli hyvix) ja sit ahvenanmaalle ja sit me muutetaan vaasaaaaana jeee!!!!oon päättän y meidön molempien puolesta et sit alkaa koettelemus sarjixet vihdoin! hehe haluun kans päättää sisustuxen!!!päätän kaiken no einy kai en oo tyranni!!!!1111haluisin mennä jonku virolaisen kaa ympäri eurooppaa...en oikeen vaa tunne ketää virolaisii..mut oon hirmu ihastunu yhteen liettualaiseen minkä koti oli yhes lehdes!sit jotenki oon hirrrrmrmuuu kiihottunu joistain natseista..

ku oli hieno päivä niin aattelin; hyvä meen sit vihdoi tramppixelle piirtään pilvii niin sit ku alotin piirtään nii rupes tulee aiva vitusti pilvii ja aurinko meni pilveen ja koko taivas men i pilveen eikä mun onnistunu piirtää kovin paljojp mut sit piirsin telinevoimisteluhirven..mut sain vähä pilviiki piirrettyy mut siis sorgeejhjhhh en voi näyttää koska tietex mitäö!???!? SKANNERI ON JURVAS JA MÄ OON TEUVALLllllaaaaHHHHHH


aina vaan mietin et mikä vois tulla isona... ku tiättex olis aika paljo hyvii ammatteja ja juttuja mitä vois tehä esim: super mestari kokki, kahvilanpitäjä, kirjojen julkasija, sarjisten tekijä, cool modern artist, tai joku suunnittelija hemmo (niinku vaatteita tai jotai tavaroita), tai sit sellanen joka keksii taloja tai joka keksii ja kirjottaa tarinoita tai sit joku mikä tekee tai kirjottaa lehtiä,,,(ei niinku juoru lehtiä vaan jotain muuta) viime aikoina tykkään vaan kaikista taloista ja haluisin tehä talon........
se olis oikeen iso avara jättimäinen vaaleehuone/halli isot ikkunat korkee katto ja yks seinä olis aiva TÄYNNÄ ovia, ne olis kaikki valkosii ja pienii mut aika eri kokosia ja kaikkien sisäl olis pieni oma koppero/varasto/kaappijutska ja ne olis kaikki sisältä aiva ihme muotosii ja jotku vois olla vuorattu huovalla, tai höyhenillä, tai esim alpakkavillalla tai silkillä tai kumminiki niin et kaikki olis erilaisia 'pesiä' vähä niinku niis vois joissain olla lukulamput ja jotku vois olla niin korkeella et niihin pitäis kiipeillä tikkailla ja jotku vois olla sellasia varastoja et niihin tungettais kaikki tavarat niin missäön ei olis röynää eikä sotkua!

Tunnisteet: , , , ,

2 Comments:

  • At 11:53 ip., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Kaikki hyvin kuule, mietinnät ohi, asiat on selvii kui hinkattu ducati moottoripyörän pakoputki:

    sää olet tulevaisuuden tähti sarja kuva kerto ja toivottavasti Anun kanss a

     
  • At 12:34 ap., Blogger KASKINEN said…

    MMMMMM JEAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LETS GO

     

Lähetä kommentti

<< Home