KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

10/27/2008

Voimmä sittekki kirjottaa!

Olin syyslomalla italiassa jiossaki eu projektissa vanhas jätti maalaistalos korven keskellä sen viikon. Oli jotaki ohjaajia joilla oli JÄTTI kainalokarvat jokka selitti jotai luonnonsäästämis juttuja ja sit me oppilaat oltii suomesta kreikasta turkista puolasta jaaaa ei varmaa muualta? Siä hillui myös jotain muita italialaisia ku ohjaajat mut en oikee tajunnu mikä niiden juttu niinku oli.
Niijoo ja myös niillä ohjaajilla ei ollenkaa ollu rintsikoita.

Nii nii siä leirillä me oltii siä korves.. Ja oltii siä vähä lisää.. Ja vielä.. Ei me niinku paljoo muuta järkevää tehty ku tutustuttii niihi muihin tyyppeihin. Eteläeurooppalaiset on nii limanuljaskoita! Yks yö yks oli jopa tullu ihan kysymättä nukkumaa mun ja mun kahen kaverin yhteiseen kaksoissänkyyn. Mä olin itekki tullu nii myöhää ja väsyneenä nukkumaa et en heränny enkä huomannu mut kaverit kommentoi et ahdasta oli. Sit me ihmeteltii aamulla et kuka se oikee oli ollu ja kysyttiin joiltaki nii sit ku kysyttii yheltä turkkilaiselta nii se vaa katto maahan ja oli et emmä muista mis mä oon nukkunu... :D ja se oli viä kaikista homoin ja sillä oli vispiläkauppaa yhen puolalaisen pojan kans
Myöskään nuo tyypit tuolla leirillä jokka oli etelämmästä euroopasta nii ei jokku sietäny kiroilua... Joo ja ne ei kanskaa tajunnu sarkastista huumoria Heh heh tyyppi parat.. OMA MOKANSA!!! VITUN HUORAT!!!! hähhäh

Mut siitä lähtien ku tultii sieltä leiriltä nii oon ollu kipee, ensi oli ruokamyrkytys ja nyt erinäisiä muita. Ehkä on totta että ihminen tarvii 8 halia päiväs ja nykku erosin limanuljaskoista nii mulla on vajausta TAI SITTE EI

koulu paran pitää van yrittää selvitä vähä aikaa ilman mua. Ehkä se onnistuu! mä oon nimittäin auttanu sitä varautumaan tällaseen silleen sellasen ohjelman avulla jossa teen aina pieniä satunnaisia poissaoloja mut sit aina palaa. Vähä niinku koiraa totuttais, nii pitää tehä tällee et systeemi ei kaadu, ettei tulis jotain kauheeta shokkia sille ympäristölle ja kaikille ihmisille ja kasveille mitä siä on

mut sen vaan sanon että SEN KOULUN SEINÄT NÄYTTÄÄ KUIVUNEELTA RIPULILTA ja sisällä on kaikkien oppilaiden mielestä hometta


2 Comments:

  • At 9:54 ip., Anonymous Anonyymi said…

    IIIIIIRAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :'(

     
  • At 10:03 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Tulisit kottii tekemään oikeita töitä sarjakuvvii.

     

Lähetä kommentti

<< Home