KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

7/20/2007

raport from en resa

hej mä olin just ruottis vähä päälle kolme viikkoo ja piaa meen taas! mut ku meen taas nii mun pitää vaa kattoo jotai mun serkun rallikisaa.. iha coolia sillee mut en vaa oo nii kiinnostonu rallist...

Ruottis mä ja mun kamu mokailtiin enemmän ku kukaa ikinä! mul oli siä kolmaski kamu mut se ei tehny samaa työtä mun ja toisen kamun kaa nii se ei nii paljoo mokaillu. moka ma ja mokakamu siivottii puskia ja saatiin nähdä kaikkia mitä erilasimpia ja mahtavampia ötököitä! muutamia mun lempi mokista:

Mä ja mun kaveri mentii väärään paikkaan missä luultiin et meidän pitäis työskennellä sit odotettii siä varmaa kymmenewn minuuttia et mixei ne muut tuu.. sit yks tuli traktorilla hakee kamoja ja oli vaa -Jaa täällä te ootte, ettex muista et meidän piti työskennellä tuolla, ne puskat tuolla kauimpana.... Sit ku mentii oikeesee paikkaa nii yks pelottava Uriah on vaa Jaa missä te sit olitte.. Sit me vaa huudetaa kaikkien yli Me mentii väärää paikkaa........

Me työskenneltii siä pelkkie poikien kaa paitsi tokalla tai klmannella viikol tuli yx armygirl sinne mut se oli vähä vihanen... Luullaan et se oli yhes just sen pelottavan uriahin kaa.. Ne sopii hyvin yhteen koska uriah ei oo kärsivällinen, erran ku oltiin puskis nii se kysy jotai olittex eilen mackella? sit mä ja kamu -Va? nii olittex eilen mackella? Sit me ollaa vaa -mikä se macke o? Sit se vaa huokasee eikä enää sano mitää sit me vaa kaikka hääritää siinä puskan ympärillä vaa tuubuduupi kauhee hiljasuus vitu vammauriah! onnex se oli siä vaa viikon! Se oli kyllä liia hyvän näkönen silti sillä armygirlille vailkka sillä oliki paljo finnejä mut se oli niistä melkee ainut kuka ei ollu ruikku.. oli myös rikkard joka ei ollu ruikku mut se ei ollu ees 15.. mut se nuuskas... sen isoveli varmaa hommas sille sitä vitun ioveli ei nii sais tehä...!!!!!111!!!!!! ossi tuli tähä harjottelemaa tehä huutomerkkei ny se kysyy mikä mun rintsikanolkain on ja ny se lukee tätä tekstiä heh heh se isoveli oli muute iha ok söpö mut ruikku lyhempi ku kaks vee nuorempi pikkuveljensä ja sit se hommaa sille nuuskaa........................................................

nii sit viä joku moka.... Joo oli aika paha ku seikkailtii tukholmas sit ei me oikee tajuttu sitä bussujunatunnelbana lippu systeemii sit yritettii vaa mennä yhtee paikkaa mut onnex päästii lopulta perille ku oli nii kiltti yx kuski.. se sano et sil oli ollu tyttöystävä suomes ja et se osas suomalaisii rumia sanoja mut ei se sanonu niitä
Me opetettii myös meidän työkavereille paljo rumii, esim. opetettii niitä kuinka sanotaan että niiden pomolla on pieni kyrpä ja että se on homo Se pomo oli ykkös tyyppi
Nii kuiteski yhes paikkaa asemalla mis jouduttii odottaa kaks tuntia ku oltii ensi menty yks pysäkki liikaa ennemmin nii päätettiin käydä vessas. Se vessa oli sellanen kaikesta erillinen maksullinen mökki. sit ei niin moka- kamu meni ekaks jha pian yritti huuhdella vessaa nii se laitto vaghongos hälytyksen päälle.. Sit kuulu jätti IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
vaikka kuinka kaun vielä meidän viattomasti maleksiessa pois... heh heh
sit me mentii vaa ostaa jädee oho ei tätä jaxa lukee no eise mitää heippa

25 Comments:

  • At 3:06 ip., Blogger KASKINEN said…

    hups ei ollu tarkotus laittaa noita noin ettei niitä voi lukee... mut en jaxa kirjottaa uudestaa

     
  • At 3:10 ip., Blogger KASKINEN said…

    hei iida oox jo päässy irti kahvista? Lontoos kyl ymmärrän jos joku juo kahvii mut vaasaski siitä tulee huono tunnelma.. till och med ruottis!!

     
  • At 7:52 ip., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    En o nähny uutta Kutia, enkä haluukkaa, odotan vain että seuraava Kuti ilmestyy voidakseni sanoa että mitä minä sanoin: Kaskisista tulee kuuluisia, ja sanokaa minun sanoneeni, tämä on vasta alkua!

    Tosin sitte joudutte kertomaan kaiken sarjakuvana.

    Ohimennen. Tapasin Anun isän kaverin.

     
  • At 8:06 ip., Anonymous Anonyymi said…

    HOH HOH H¤EH HEH HOHO HOH HEH HEH

    hehehe,,,,,,,toivottavasti et keijo parka pety...:((((!!!!!!

    wou wou wou!!!!!! i eat rice vcrispies in your heas-.hehehe ei sun auta anu muu ku juoda itteki kahvii..........nam...poon ostanu kahvin maku karkkejaki......yhtäkkiä vaan tykkään.......varmaa six ku aika pian täytän 18½½½½½½½
    ainiin mun äiti haluu rakentaa puuhun talon/majan ja mä piirrän koko aika taloja............tiedox!!!!!!11 (en yhtään jaksa piirtää niit kunnol mut piirrän esim: tää talo on tähden muotonen)

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAPPU

    T: IIIIIIIIDDDDAAAAAA

     
  • At 12:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    kuka se mun iskän kaveri oli? vähä coolia! mä oon iha wamma... mullaki on iida kahvinmakukarkkeja! ne on hyviä! selasia laivalta mitä sulla oli samaa sarjaa niitä hedelmä, ne kahvinmaku on paljo parempia ku hedelmä! niijoo nii ehkä voisin toivoo joululahjaks taas imuria ja uusia lakanoita
    tanu

     
  • At 12:02 ip., Anonymous Anonyymi said…

    mä meeeeeeeee-een ruottiin!!!!!! heh heh

     
  • At 1:32 ip., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Se oli Seppo.

    Kattokaa ny tää on just teille:

    Hello!

    All comic artists are invited to contribute their works for the next issue of comics magazine Stripburger. As usual, we accept only black-and-white comics. Deadline for submissions is August 10th. Since Stripburger #46 is made in collaboration with City of Women festival, part of the the magazine is going to be dedicated to women authors comics which deal with socially engaged and other relevant issues through the prism of humour. All women artists interested in participation in the thematic part of Stripburger #46 can send their work (max. five black-and-white A4 pages) by August 10th 2007 to:
    burger(at)mail.ljudmila.org

    Full call for submissions can be reached at: www.stripburger.org Your work will be considered by Stripburger editorial board.

    Greetings from Stripburger.

    CHECK OUR BLOG AT http://stripburger-blog.blogspot.com/
    Stripburger c/o Strip Core
    Forum Ljubljana, Metelkova 6, SI - 1000 Ljubljana, Slovenia

     
  • At 9:59 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Ai Seppo -ilonaama- se on magee tyyppi! mut kerran ku mä olin pieni nii mä rikoin sen lasit..
    hmmm pitää puhuu iidan kaa tost
    t anu

     
  • At 3:36 ip., Blogger Unknown said…

    joo lähetetää vaa jotain tonne slovenia paikkaan???? "socially engaged and other relevant issues through the prism of humour" hehe heh jaa jaa..

    JOO MUL OLI SAMOJA KAHVIMAKUKARRKKEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    hehehe kuka on seppo........

    KYL MELAKANOITA JOSTAI HOMMATAAN...jotenki vaan tuntuu et tulis jotenki tylsää jos meil taas olis :prinseessa lakanat jne... jos olis ny välil vaa valk. väri!!!!!!!!

    kirjotan joskus blohiii ku mul on aikaa & tylsää mul olis yli paljo kerrottavaa niinku marttyyri matka jutuistya.... ku oon kertonu vaa anu..e

     
  • At 3:37 ip., Blogger Unknown said…

    T: IIDA TOI EDELLIN"N!!!!!!!!!!!!

     
  • At 3:38 ip., Blogger Unknown said…

    mäki halusin kyl kimuron.. (IMURIN................... yritän miettii miten hommata... ettei tarttis odotrtaa jouluun ja ettei sun tarvis joululahjax saada vaa imurii------------ : (

    SAD CHRISTMAS SONG DING DONG UUUUUU JUU TATS MAI TALAALLLAAAA

     
  • At 3:35 ip., Blogger KASKINEN said…

    heh mä en voi lähtee koneelta ku haluisin koko ajan vaa kuunnella sitä lauluu minkä kuvia et sanu kattoo.. vaikka pitäis hakee muuttolaatikoita ja mennä kirjastoon kopioimaa todistuxii.... katon transujen kuvii heh heh

     
  • At 9:18 ip., Blogger Unknown said…

    trans transss

     
  • At 11:01 ap., Anonymous Anonyymi said…

    menin lähettään et kopioimaa niitä mun todituxii nii se oli todellinen epäonnenreissu! ensi menin kirjastoo ja kopioin nii maxo 3.15e sit menin postii ja ostin kirjekuoren ja postimerkin nii maxo 95snt sit tungin ne jutut sinne ja sanoin sille tädille et laittaa sen sinne laatikkoon.. sit se täti sanoki et mun pitää maxaa viä 40snt lisää et se menee perille.. se oli iha tavallinen kirjekuori.. eli maxo 4.50!!!!!!
    Sit viä ku tulin kotii nii en löytäny niitä alkuperäisiä todistuksia..

     
  • At 11:01 ap., Anonymous Anonyymi said…

    buuuuuuuuuuuuuuuuu

     
  • At 11:33 ap., Anonymous Anonyymi said…

    mitä vittuu miten se maxo 40snt viä lisää mennä perille? : ( muutenki kyl kiva : (((

     
  • At 10:39 ip., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Muuten, slovenialaiset tulee Hesan festareille. Ja mä luulen että mä lähen Sloveniaan sen jälkeen vähä pohjustaan maaperää teidän menestykselle. Sen jälkeen ei olekaan valloitettavana kuin länsi, Usa ja Jaappani. Joopati joo.

     
  • At 2:19 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Sounds Nice. Mikä teidän sähköpostiosote on? Laittakaapa se mulle sähkpostilla tai tonne sivuilleni. Kysyisin vaan yhtä juttua.

     
  • At 4:03 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Hei cool mä en oo ikinä aatellu et sinne pystyy mennä! toivottavasti meki päästää kattoo slovenialaisia! cool
    Nyt tuli kiire ku mokasin!!

    muutes iida oon jo onnex päässy yli tuosta todistus jutusta [en löytäny niitä kyl mut silti] mut nyt mulle tuli toinen ongelma, tajusin just et mun lempilaulu kuullostaa täys typerältä.. mut ei se mitää mä kuuntelen sitä silti mut nyt mua hävettää kaxin verroin!!

     
  • At 7:15 ip., Anonymous Anonyymi said…

    JYDEEEEEEEE!!!!!!!!!1111

    true_lolita_heart (MIUKUMAUKU) hotmail (PISTEEHHH) com

    ON MEIDÄN OSOTE!!!!!!!!!!!!!KYSY ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!! LAITAN SUN VIERASKIRJAAN TÄN KANS!!!!!!!!JA MEILIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    OUUUUUUUUUHHH SLOVENI!!!!!!!!1

    KEIJO!!!!!!!!!!!!TARTTETKO MATKASEURAA SLOVENIAAN!??!?!??!?!?

    T: IIDA

     
  • At 7:25 ip., Anonymous Anonyymi said…

    EN LAITA SUN SIVUILLE meidän OSOTETTTQA#W"W"" MEILASIN SEN
    vaik ehkä anu meilass sen aiemiinm...en tiä jyde

     
  • At 7:26 ip., Anonymous Anonyymi said…

    ANU ÄLÄ PELKÄÄ SE ON OK JOS SUSTA TUNTUU TOSI PAHALTA VOIN VÄHÄ FANITTAA SITÄ SUN KAA..!!jos se tuntuis paremmalta...

     
  • At 8:26 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Voisitko???? WAU!!! Se helpottais kyl mun tuskaa!
    Mee kattoo viä malcomia nii voidaa sitäki fanittaa yhes!!!!!

     
  • At 5:48 ap., Anonymous Anonyymi said…

    voi paskakaskinen, mä alotin mun muoti blokin ja tajusin just et te oote eellä askeleen . mut hei ootte tosi ihanii.

     
  • At 11:27 ip., Blogger KASKINEN said…

    itekki oot ok ihq....

     

Lähetä kommentti

<< Home