KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

9/14/2007

ei sarjis festari meille


O OUU. EI ME TULLAKAA. KOHTALO JA MUUT JUTUT OLI MEITÄ VASTAAN!!!!!!!! (ei rahaa oikeestaan, ei saatu hostellihuonetta + iida sairas räkä hirviö monsteri penska!!+muita monsteri koulu juttuja nje.) oltiin kyl kovaa tehty kaikkii pine lehti juzkii ja anu jopa huijas opea et päästäis niitä kopioimaan ja pölli neuloja et voitais ommella ne yhteen ku koululta ei voinu nitojia pölliä koska ne oli köytetty luokkaan kii.....

sit iida meinas mennä kotiin 15:55 bussilla räkäileen. mut sit sitä bussii ei vaa ollu missää ku ehkä olin noin min myöhäs ku piti raahata äitin pyörää... nii sit odotin vaa siö bussi paikas et koska lähtis joku toinen bussi, odotin aiva rääs!!, ja kyselin kaikilt bussi kuskeilt et meneekö ja jonotinki pyörän kaa yhteen bussiin mut mikää ei menny oikee niin aattelin: no meen kämpille ja katon netist et koska menee seuraava tai meneekö viä jotai.. sit ku katoin nii huomasin et yx oli menny 16:20 viä. kello oli 16:22 sillo. eli jos olisin vaa odottanu siä joku 5 min enemmän nii olis lähteny... ja se oli viiminen bussi... rupesin rääkyyyyyy ku olin vaa äitiiiiiiiiiiiiiiii~~~~~~!!xxx!!!!!!! ja sit soitin äitil ja se sano et jos voisin tulla sit huomenna nii yritin kattoo seuraavan päivän bussej nii netti lakkas toimiist. se oli niin alhainen hetki!!!!!!nii vitun surullista !! MARTTYYRIIIIIXXXXXXX!!!!!!!!

näin unta rojusta mis roju oli niinku aiva et: siiiiizzz en voi tehä sarjixii ilma teiän inspiraatiota!!!!!tartten inspiraatiota teiltä!!!!!!!!!

see you in another time

14 Comments:

  • At 8:09 ip., Blogger Keijo Ahlqvist said…

    Harkitsen masentumista. Ei tämmöttöne voi olla kohtuulista. Mitään hienoutta ei sarjisfestareilla löydy ilman Kaskisii. Paitsi Miisa, mut se on eri katekorias. En paa sit sitä patikki huivii vaan Jasser Arafatin huivin mielenosoitukseks kun elämä on epistä. Ja gore teks kengät kun sataa sataa aina lauantaina.

     
  • At 9:17 ip., Blogger KASKINEN said…

    VOI KEIJO..!!!!! ku meet hesaan kerta nii kandeis ottaa batiikki huivi vaik mikä marttyyri päivä ois koska se on niinq......STYLE!!!!!!!!! voit vaik tulla valokuvatuks hel-looksiin (katu muoti paikka!!!) ku se on nii cool... arafar huivi perzeest. mul oli pienempänä gore tex kengät ne oli itu hyvät vois kattoo jos löytäisin ne jostai ne oli sellaset vähä niinku pehmosaappaat vitu lämpimät ja hyvät..

    mul on tääl räkä bileet yxixeni vaasas ku anu meni kotii mä vaa kuuntelen paskaa musiikkii ja maalaan nii et sotken käsivarteni puolväliin asti ja sukkani ja lattianm ja räkä vaa valuu mut ei voi pyyhkii räkää poies...ku ne kädet on maalisss enkä haluu sinistä naamaaa...

    ku lähin pyöräileen jää merelle niin mun hartain toive oli pääsä ainaki liminkaa ja sit tulla koputtaa sun ovelle ja sit vaa olisit ollu yli yllättyny ku tulisin vaa yht äkkiii!!! ja viä pyöräl.. : ( YHYTYYYYYyy ku en päässyykkäää.... < / 3 keijo mun sydän on kuitenki aina sun luona! ja me ollaan kummiski saatu sarjisfestareiden painostamana tehtyy pien lehtii nii lupaan et lähetetää niitä sulle!!!!!heti ku saadaan kopioituu!!!!!! ÄLÄ PLIIIZZZ MASENNU!!!!!!!!! PIDÄ HAUSKAA FESTAREIL!!!!!!!!!!!!!!!! <33<33< OIKEESTI BEIBI!!!!!!!!<3<3<3<3<33<3<3

     
  • At 2:29 ip., Anonymous Anonyymi said…

    JEABABY!!!!! that is the thing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    vähä muaki masentaa ku oon vaa tääl eikä mun kaks kamuu vastaa kännykkään tai toinen vastas ja sen pitää lukee koko päivä!!!!!!!!!!! Nii nii siks mua masentaa ku siiz vähäkö ituttaa kuulla koko ajan radio raportteja hesansarjisfestareiz ku ei päästy!!!! heh heh onnex mul on puol kiloo suklaata jonka sain kivalta laiva taikurilta kesällä. lin säästäny niitä et söisin kaikki kerralla joskus jos on paha mieli mut tänää aattelin et ne kerkii tulla iljettävix ennen sitä nii sit vaan syön vaikkei ookkaa paha mieli. {siis oikeesti mua ei masenna MIKÄÄ oon voittamaton mut silti voi marttyroida} {heh heh}
    mulle tuli jotai mielee tosta aravat huivista mut ny se hävis.. oli joku sellane.. jaa jaa.
    HEI VÄHÄ OIS SIISTII JOS ME PÄÄSTÄS JOSKUS KOLMISTAA HEL-LOOKSII!!!!!!!!!!!!!!!1 HEHRHE! ham suklaata lorz molo
    Iida jos sul ois ne saappaat sit jokku epäistuvat housut jättivillapaita ja jättikaulahuivi NIIN SIITÄ URA URKENIS!!!!! hä sanotaaks noi oikeesti? kai?

     
  • At 11:17 ap., Blogger KASKINEN said…

    NIIN URKENISKI!!!!!!!!! KUNNON SPUGEN URA!!!!!!!!!! EI MIKÄÄ PILALLE HEMMOTELTU FEIKKI!!!!!!!!! VAAN AITO TRUUUUUU SPUGE!!!!!!!!!!!!!!!! ku tiäx miltä ne saappaat näyttää?ne oli ne mikkä mul oli seiskal + mnyt ne pon ollu maatila käytös 10000vuot ja ne on yli paksaset ja kuluneet ja sillee.....

    oooh olispa mulki kilo suklaat niinq ..... mul on 3 tikkatrii ja sit perus kahvi karkit.. life suxxxxxxxx koska eilen illal muistin: mun pitää lukee fysiikan kokeisiin. oon ehkä kuunnellu tai tajunnu JOTAIn mitä on sanottu ehkä kahella oppitunnilla lopuista en tiä yhtään mitää ku oon vaa lukenu ranskaa sillo.. sit mun kans pitäis lukee ranskaa ja psykaaki varmaa.... ONNEX ONNEX JEESUXEN KAUTTA vaa 5 pv ennenq meen ahvenanmaalle ikuisuudex....
    onnex mä en kuule mitää radio raportteja helsingin sarjis festareista......

     
  • At 9:17 ap., Anonymous Anonyymi said…

    Olipa tylsä homma noi teiän vastoinkäymiset. Paranemisii ja mahtavaa että ootte tehny lehtiä. Ois kiva nähä, jos lähetän postimerkkei, saanko lehtii? Ei oo uutta osotetta?

    Hei mä en kyl ehk ihan oikeesti pystykää tekeen mitään ilman teiän inspiraatiota! Tästedes jos pykii nii muistan teiät! Uni oli oikeassa!

     
  • At 9:19 ap., Anonymous Anonyymi said…

    hehe nii joo ja mun broidi o hellooksis http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/2/20070825_04/

     
  • At 12:03 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Saat ilman muuta lehtii mut me kopioidaa eka! En tiä koska se tapahtuu mut yritetään olla lykkäämättä älyttömästi!! On meil uus osote vaasas! kumpi noista oli sun veli?!??!! hehe COOL!


    iida jos meet jeesuksen kautta ahvenanmaalle nii voi olla vähä pitempi matka HEEEEEEEE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    mä en ehi \jaxa lukee hirveesti ku tuun sinne joko seittemän tai yheksän aikaan mut oon ollu n. kolmella tunilla millä on vaa kerrattu.... lörz
    ,UUTES TEIN MUN KAULAHUIVIN VALMIIX EILE!!! hieno tuli mut vähä vino
    Mite sun oma edistyy??
    hmm nyt mee syömää aamupalaa, teen varmaa herkkuketsuppileipiä, harmi ettei oo kaakaota ku join kaiken maidon eilen illalla..

     
  • At 7:58 ap., Anonymous Anonyymi said…

    eiku Johannes on siel 25.8.

     
  • At 5:50 ip., Blogger KASKINEN said…

    hupz

     
  • At 4:37 ip., Anonymous Anonyymi said…

    COOLÖ VELI HEMMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!OON NII KADEXXX SILLE KU SE ON HEL LOOKSIZ!!!!!! MUN ELÄMÄN PÄÄ MÄÄRÄ ON PÄÄSTÄ HEL LOOKZIIIINNN,

     
  • At 11:45 ap., Anonymous Anonyymi said…

    munnkizzzz

     
  • At 9:50 ip., Anonymous Anonyymi said…

    hihi eka teijän pitää päästä helsinkii... ja sit käydä jossain kivois iltamenois. siellä ne kuvaajat usein pyörii :)

    Johannes on kyl aina staili. Nykyää se tekee musaa kans, löytyy esmes MYSPASESTA

    miks te ette muuten oo siel? kysyn vann

     
  • At 12:51 ip., Anonymous Anonyymi said…

    hehe, cool Minkähän ikänen tuo sun velipoika onnn?
    jaa emmätiä mixei me olla siä..
    Mut arvaa missä mä pian OON!!!!!!!?
    LONTOOS!!!!! WUHUU

     
  • At 9:22 ip., Anonymous Anonyymi said…

    johannes o 25

     

Lähetä kommentti

<< Home