KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

10/05/2007

työssäoppiminen


tos kuvas oon mä!!!!!

Me ollaan nytte oltu työssäoppimas ja iida meni ahvenenmaalle sitä tekemään puolex ajax..
vähä mul on yxinäistä ilman iida mut onnex yx outo afrikkalainen kaveeraa mun kaa!!! mut ehkä en enää kaveeraa sen kaa sit ku iida tulee!! hehe no ei ny! tai ehkä! hehe
nytte mul on kauhee flunssa en ollu töis tänää tai eilen mutta nyt mulla ei oo kuumetta mut eilen oli pliiz säälikää joku mua hehe
oon niig yleensä ku oon töis niin töis sellases pienes morsiuspukuliikkees ja teen korjausompeleita. oon mokailu aika paljo ja kerran tein jopa nii että asiakas palautti yhen yksinkertazen farkkujenlyhennyksen mutta ite on niin vitu paskaPÄITÄ JA TUNAREITA POROPEUKALOITA ETTEI OSANNU LYHENTÄÄ OMIA FARKKUJANSA MITÄ VITTUU NE KUVITTELEE ET MÄ NIITÄ OSAISIN LYHENTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VITU RIKKAAT PASKAT KUOLAMUMMOT!!!!!!!!!!!!!1! HEHE
jaajaa
.. oon kyl menos lontozee!!!

niijoo näin unta et oli sellanen huone joka oli karkkia! se oli yhen mua vuotta nuoremman huzucan talos ja mä ja mun 2xcamuu oltii siä syömäs sitä huonetta ja sit se huzucca lähti ja sano et lähtekää teki pian mut ei me lähetty. sit sen huzucan izkä tuli sinne ja oli iha super vihanen.... mut varsinki kaikki vaalee oli hyvää ku maistu vaahtokarkille ja ovenkahvoista kans tykkäsin hehe




4 Comments:

  • At 1:23 ip., Blogger KASKINEN said…

    alunperin tollasia karkkihuoneita mitä siinä unes oli nii oltii käytetty sellasissa tositvkilpailuis et kuka pystyy syödä eniten mutta silti lihoo vähiten

     
  • At 2:25 ip., Anonymous Anonyymi said…

    möderni hannu&kerttu-talo?

     
  • At 5:17 ip., Anonymous Anonyymi said…

    eiku se oli vaa niinku yks huone ja kaikki näytti ihan tavalliselta, ei niinku ollu tehty karkiks vaan huoneeks mut sit jollain jutulla muutettu syötäväx ja karkin makuseks.

     
  • At 1:45 ip., Anonymous Anonyymi said…

    mut kyl siinäki huonees niinku sellanen pahuus asui
    ja tietty se lihottamis juttu vielä

     

Lähetä kommentti

<< Home