KASKINEN

SUFARNG ARTiST SOULs1!11!11! OMG 2GETHeR FOR3VAR!1!1!!1!!

10/16/2007

heeee-eee-eei papy

nyt o loma :):):):):):):):):):)):):):):):):):):):):):):):):):):)
mut mun pitää tehä yx tosi pelottava [mahdoton] juttu töis loman jälkee [[[[[[[:::::::: höh en pysty tekee tarpeex surusmaileja sitä kuvaamaan! mut surusmailitki on vaa ilosmaileja toisinpäin

ei pitäis puhuu kenestäkää ikinä pahaa selän takana sähköisin välinein ku siit tulee kauheet paineet! siiz kerran mulla meni pahanpuhumisviesti just sille kestä puhuin.. vähä oli kauheeta.. sen jälkee mulla on ollu kaksinkertaset paineet mut ettäkö LOPETTAISIN! siiz mähän elän pahanpuhumisesta hehheh

joku on vaa hommannu meille jotain suomenruotsalais mukeja.. en tiä miks!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!torstaina pääsen parturiin!!!!!!!! ylihuomenna

iida mä en osaa ilman sua!
jos mulla olis skaneri nii laittaisin tänne kuvan mun lemppari taidekuvakirjasta jossa on glitterseilori kuvia! mut nyt voi vaa miettii muuten vaan glitterseiloreita jos haluu tai voi jotain muutaki tietty, suomi on vapaa maa! vuhuu



3 Comments:

  • At 8:37 ip., Blogger iida said…

    ou beibi beibi.........!!!!

    i miss u here... come to finland tomorow...... now is watch film.. today ate more than 3 people could ever eat.. shit a lot.. and eat more. feel like throwing up and can not eat one bit but JUST WAIT huilaa vaa 10 min sohvalla ja taas RUUAN KIMPPUUUUUNNN!!!!!!!!!! ku on riston pikkusiskojen synttärit niin oon syöny kaikkee hyvää MIKÄ VAAN ON MAHDOLLISTA!!!!!!!
    -leivoksia
    -3 eri keksejä
    -jätskikakkuu
    -mokkaruutuja brutaaleja määriä
    -pizzzzaaaa
    -sipsiiiii
    -kokista
    -spraittii
    -karkkkiiiii jne jne.....im deadand cool

    vitun paska se sun kännykkä juttu
    mikä viesti sul meni jolleki kestä puhui9t paahhhaaaa
    etkai puhumustapahaaa kellekkäänn hannniiii puppyyyyyy i luv uuu

     
  • At 3:24 ip., Anonymous Anonyymi said…

    eiku ku mua pelotti et ne nekrun viestit nii mitä lähetin eteenpäi sulle nii olis harhautunu, mut ei onnex ilmeisesti kuitenkaa
    mäki söin paljo ossin synttäreiden yhteydes mut se jakautui useammalle päivälle ja viet siltiki voiton!!!!!11
    sillon se viesti mis puhuin virpistä.
    en puhu susta pahaa oon kehunu sua natalialle :D:D sanoin: iida saa kaikista kymppejä, no ei, sai se jostain ysin!
    mitä elokuvaa hä????

     
  • At 9:03 ip., Anonymous Anonyymi said…

    mixette oo jo facebookissa? ootte niin hot. pitäis olla jo vai kuinka teidät sieltä löytää?

     

Lähetä kommentti

<< Home